هتل میراکل آنتالیا

آمار مطالب

کل مطالب : 616
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 1541
باردید دیروز : 239
بازدید هفته : 2265
بازدید ماه : 2886
بازدید سال : 6022
بازدید کلی : 122919

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان turekish و آدرس kishturr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 9 اسفند 1394
نظرات

هتل میراکل آنتالیا

هتل 5 ستاره میراکل آنتالیا از همه لحاظ مناسب می باشد .هتل میر اکل دارای برنامه های مناسب و همچنین کارکنان خوب و خوش رفتار میباشد که شما می توانید در این هتل لحظات خوبی را سپری کنید . هتل میراکل در یکی از بهترین نقاط انتالیا می باشد که شما مسافران تور آنتالیا می توانید در این شهر زیبا و دلنشین سفر خوبی را تجربه داشته باشید. نزدیک بودن و حدود تقریبی هتل تا مرکز شهر ۱۱ کیلومتر و تا فرودگاه ز ۱۴ کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل میراکل آنتالیا:

هتل میراکل آنتالیا که برای مسافران خود برنامه های تفریحی و سرگرمی از قبیل :موج سواری .کشتی . قایق رانی. اسکی روآب . تور کشتی وجت اسکی و همچنین این هتل که در نزدیکی ساحل زیبای لارا و ساحل شنی اختصاصی دارد که برای مسافرانتور آنتالیا خیلی مناسب می باشد.این هتل ۵ ستاره آنتالیا مجزا و شیک و مدرن تقریبا بیشتر اتاق رو به دریا دارد و همچنین اتاق های مخصوص معلولین هم دارد که بتوانند با امکانات خاص در اتاق ها راحت باشند و همچنین اتاق های خانوادگی و بزرگ برای کسانی که همراه با خانواده و دست جمعی قصد مسافرات به انتالیا دارند مناسب می باشد. برای دیدن تورهای آنتالیا با این هتل به صفحه مربوطه در سایت مراجعه کنید .

 

 اگر کودک همراه خود دارید و شما قصد خرید یا برنامه ای دیگه مانند مراسم های شب های ترک بروید در هتل میراکل آنتالیا برای این موضوع هم برنامه طراحی کرده اند که شما مسافران تور آنتالیا می توانید کودکانتان را تحویل پرستاران هتل دهید یا اینکه شب ها کودکانتان را در مراسم که برای کودکان جشن میگیرند در ساعت ۲۱ در این هتل ببرید. وجود اتاق ها و سوئیت های استاندارد این هتل که در تمامی اتاق ها اینترنت ,گاو صندوق ,صندلی ,سشوار, تلویزیون ,حمام و وان می باشد.استخر کودکان و فروشگاه، بار و همچنین خدمات غیررایگان هتل شامل : دکتر . ارایشگاه . ماساژ .بازیهای کامپیوتری می باشد.

 

 

 جهت رزرو و خرید تور آنتالیاو اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

 تور آنتالیا بهار 95

تور آنتالیا فروردین 95



تعداد بازدید از این مطلب: 187
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود